MadaKinG


كافية عائلة الكينج يرحب بالسادة الزوار ويدعوكم للانضمام إلينا
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
(( اهلاً وسهلاً بكمــ فى منتدى عائلهـ الكينجـ ونتمنى انـ ينــالـ المنتدى إعجابكمــ جميعــاً )) مع تحيات:بـابـا مـادا (*_*) ماما يـقين         تصميمـMando  

شاطر | 
 

 احلي سلام لي احلا جدعان

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
esperanza

avatar

انثى مواضيعى وردودى : 20
بــرجى : الدلو
اتـولـــدت يـوم : 21/01/1986
سجلـت يـوم : 15/09/2010
عـمــــرى : 31
عـمـلى : gimnasia

مُساهمةموضوع: احلي سلام لي احلا جدعان   الخميس سبتمبر 23, 2010 3:50 pm

شقية جدا جدا
اسمي هناء
سني24 سنة
الجنسية اسبانية
الدراستي قسم السياحة
المهنة موديل
الحالة الجتماعية متزوجة
الهويات السباحة والسفر
يلا يلا يلا ولي ما يشتري يتفراج
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
7ayat-2alby
عضو رومانسى
عضو رومانسى
avatar

انثى مواضيعى وردودى : 260
بــرجى : السرطان
اتـولـــدت يـوم : 22/07/1985
سجلـت يـوم : 24/06/2010
عـمــــرى : 32
عـمـلى : لا اعمل

مُساهمةموضوع: رد: احلي سلام لي احلا جدعان   الخميس سبتمبر 23, 2010 5:28 pm

اسبانيا اه يا كدابه دانتى من شبرا يابت



نورتى ياقلبى المنتدا اهلا بيكى معانا


والله منتدى نور ياقلبى وحشانىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى موت


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



.•:*¨`*:•. .. حيــــــــــــــــــــــــاه .. .•:*¨`*:•.
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elgasos

avatar

ذكر مواضيعى وردودى : 864
بــرجى : الميزان
اتـولـــدت يـوم : 28/09/1989
سجلـت يـوم : 23/12/2009
عـمــــرى : 27
عـمـلى : شيف

بطاقة الشخصية
مبروك: 10

مُساهمةموضوع: رد: احلي سلام لي احلا جدعان   الخميس سبتمبر 23, 2010 10:13 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]نورتى يا قمر و اسعدنا انضمامك الينا

شعار عائله الكنج

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mama_yaqien
يقين
يقين
avatar

انثى مواضيعى وردودى : 783
بــرجى : العذراء
اتـولـــدت يـوم : 01/09/1975
سجلـت يـوم : 19/12/2009
عـمــــرى : 42
عـمـلى : ربه منزل

بطاقة الشخصية
مبروك: 10

مُساهمةموضوع: رد: احلي سلام لي احلا جدعان   الخميس سبتمبر 23, 2010 10:49 pm

مين دى ياعيال
عموما منورة لحد ماعرف انتى مين


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]



كل لحظة تجمعنا اليوم قد لا تتكرر غدا
فلنبقي الحب والأخوة ... رباط ود
لا يقطعه قولٌ قاسٍ أو ظن سيء أو استهتار جارح...


اللهم اشغلنى بما خلقتنى له ، ولا تشغلنى بما خلقته لى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
madaking

avatar

ذكر مواضيعى وردودى : 263
بــرجى : الاسد
اتـولـــدت يـوم : 18/08/1972
سجلـت يـوم : 19/12/2009
عـمــــرى : 45
عـمـلى : محاسب

مُساهمةموضوع: رد: احلي سلام لي احلا جدعان   الثلاثاء سبتمبر 28, 2010 4:10 am

دى البت ميس سكرت يايقين
بس داخلة فى السكرتة
هههههههههههههههه
ال اسبانيا ال
دانتى شكلك من تفهنا العزب
دانتى بتردحى احسن من امى
بس يلا مش مهم نورتى المنتدى يا قمر


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://madaking.yoo7.com
mama_yaqien
يقين
يقين
avatar

انثى مواضيعى وردودى : 783
بــرجى : العذراء
اتـولـــدت يـوم : 01/09/1975
سجلـت يـوم : 19/12/2009
عـمــــرى : 42
عـمـلى : ربه منزل

بطاقة الشخصية
مبروك: 10

مُساهمةموضوع: رد: احلي سلام لي احلا جدعان   الأحد أكتوبر 03, 2010 11:14 pm

معقووووووووووووووووووووولة
affraid affraid affraid affraid
معلش ياحبيبتى والله ماكنت اعرفك

وعلى رأى المثل اللى قالته ام دعبس
bom bom bom bom
اللى مايعرفك يجهلك

والله منوررررررررررررررة
cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops
وحياة خالى حسن منوررررررررررررررة
sunny sunny sunny sunny sunny
يلا بقا عيزاكى تنتشرى فى المكان وتعملى زيطه


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]



كل لحظة تجمعنا اليوم قد لا تتكرر غدا
فلنبقي الحب والأخوة ... رباط ود
لا يقطعه قولٌ قاسٍ أو ظن سيء أو استهتار جارح...


اللهم اشغلنى بما خلقتنى له ، ولا تشغلنى بما خلقته لى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
احلي سلام لي احلا جدعان
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
MadaKinG :: الـــــــــــمنـــــتدى العـــــــــــــــام :: ¨°•√♥بطاقه تعارف اسرة الكينج♥√•°-
انتقل الى: