MadaKinG


كافية عائلة الكينج يرحب بالسادة الزوار ويدعوكم للانضمام إلينا
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
(( اهلاً وسهلاً بكمــ فى منتدى عائلهـ الكينجـ ونتمنى انـ ينــالـ المنتدى إعجابكمــ جميعــاً )) مع تحيات:بـابـا مـادا (*_*) ماما يـقين         تصميمـMando  

شاطر | 
 

 الحلقه الثامنه $الحلقه التاسعه من قصة احمد ونور

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
SHaTeR_13

avatar

ذكر مواضيعى وردودى : 126
بــرجى : السرطان
اتـولـــدت يـوم : 13/07/1986
سجلـت يـوم : 19/12/2009
عـمــــرى : 31
عـمـلى : خلصت جيش الحمد لله ومستنى فرج ربنا بقى

مُساهمةموضوع: الحلقه الثامنه $الحلقه التاسعه من قصة احمد ونور   الخميس سبتمبر 23, 2010 1:46 am


الحلقه الثامنه

وبعد ما احمد خلص امتحانات هو ونور وقرر انه يطلع الرحلة وكان ميعاد الرحلة اتحدد

نور : هو احمد اتأخر كده ليه

ريم : انتي مالك مش على بعضك ليه

نور : وانتي مالك

ريم : مش عارفة مهتمة بواحد زي ده ازاي

نور : ملكيش دعوة بقى

ريم : صحيح عملتي ايه في العريس اللي اتقدملك

نور : رفضته طبعا .. انا لسة مش عاوزة ارتبط دلوقتي

ولسة الاتوبيس هيتحرك كان احمد وصل ونور تنفست الصعداء

احمد : ايه يا جماعة انتوا كنتوا مستنيين حاجة ولا ايه

ريم : ابدا كننا مستنيين القطر

احمد : هو احنا هنسافر في الاتوبيس ولا الجطر

ريم : يااااربي

نور : ههههههههههههههههههههههههه جامدة دي يا احمد

احمد : اي خدمة يا نور ابقي تعالي كل يوم

نور : اجي فين

احمد : لا لا متاخديش في بالك

والكل ركب الاتوبيس وفجأة احمد بيطلع من شنطته طبلة كبيرة

وشغال ضرب عليها لحد ما وجع دماغ الناس كلها والكل زهق منه

احمد : ايه يا رحلة فقر مالكم ساكتين ليه محدش بيرجص ليه هطبل وهرجص في نفس الوقت ولا ايه

نور : ابدا يا احمد بس الطبلة صوتها عالي اووووي

احمد : مانا عارف ان صوتها عالي ... مكنتش اعرف انها هتضايقكوا كده

نور : عامة انا مش مضايقة انا مبسوطة بيها

وفجأة احمد بيطلع من شنطته زمارة كبيرة بتاعة الفرق الشعبية

وفضل يوجع دماغ الشباب كلهم بأصوات الالات الموسيقية الغبية دي

وفضل على هذا الحال لحد ما وصلوا

احمد : يا بووووي يا جدعان المنطجة هنا جامدة جوي جوي

نور : انت اول مرة تيجي هنا

احمد : لأ جيت قبل كده ايام الحرب

نور : حرب ايه يا احمد .. هو انت حضرت حروب

احمد : هو احنا هنروح امتى يا نور

نور : يعني لسة اسبوع ... انت زهقت ولا ايه

احمد : لا لا خالص بس انا مجبتش اكل كفاية

نور : احمد اكل ايه بس هنا الاكل اوبين بوفيه

احمد : يعني ايه

نور : يعني تاكل اللي انت عايزه

احمد : يالهوي ياني يا جدعااااان

نور : انا هطلع اغير بقى

احمد : اوعي تجولي هتلبسي لباس البحر

نور : هههههههههههههههههه ايه يا احمد ده بس

احمد : صدجيني معرفكيش تاني

نور : انت هتنزل البسين بأيه ... معاك ماييوه

احمد : لأ انا ابويا جايبلي ترننج من السعودية هنزل بيه

نور : مينفعش يا احمد

احمد : بجولك من السعودية .. جامد جدا جدا

نور : طيب يلا نفطر بقى عشان جعانة

احمد : انتي على طول جعانة كده

نور : ههههههههههههههههه انا بحب الاكل اوي

احمد : انا اخر حاجة افكر فيها الاكل

نور : يعني مش هتفطر

احمد : في مش وخيار وعيش بلدي

نور كانت عاوزة تقوله ده عند ماما الكلام ده

احمد : كل ده اكل يا نااااااااااس ... هيخلص امتى ده بس

نور : كل على اد ما تقدر يا احمد

احمد : عليا الطلاج انا هاكل وكل لحد ما افرجع كده

نور : انا طالعة اغير ونازلة

احمد : تغيري ايه بس يا شيخة بصي على نفسك في المراية وشوفي الولية الجااامدة دي

يابووووووووووووووي انا لازم اروح اتعرف عليها دي لابسة لبس

جاامد جوي جوي





ووووووووووو نكمل الحلقه الجايه ان شاء الله




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]





الحلقه التاسعه

" احمد استنهز فرصه ان نور تطلعت تغير هدومها وراح اعد جنب الوليه وحصل اللي حصل " اكيد

" الوليه طبعا مبتعرفش عربى اصلا " خالص

احمد : يالهوي علي الغزال اللي بيلعب في الرمل

الوليه : ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ؟

احمد : يالعوي علي الحصان اللي اعد علي شط

الوليه : ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ؟

احمد : يالهوي عالجمر اللي الميه بلته

الوليه : ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ؟

احمد اتخنق وزهق كل الكلام ده والوليه مش راديه تعبره

احمد عجبه تقل الوليه وحنا عارفينه صعيده ومخه تخين لازم يكلمها

احمد : ايه يا عم التقل دا عبرنا ولو بنظره

الوليه خدت بالها ان في صوت بيتكلم بصتله

احمد : يا دين النبي ايه العنين الدامده دي

احمد : بس بس بس بس بس بس انت يا جمر

الوليه : _______________ ؟

احمد سرحان في عيون الوليه ومش عارف يقول ايه اتبلم

يالهوي دا نور جايه في الطريق واحمد لسه مبلم في عيون الوليه

نور : احمد " احمد مش هنا خالص راح في دنيا تانيه " مش معانا

نور : احمد احمد احمد

احمد : ايه مين

نور : ايه يا بني انت سرحان في ايه كده

احمد : لا مافيش

نور : طيب انتا جاي معانا ولا اعد

احمد : نروح فين

نور : هنروح نفطر ونطلع علي البلاج

احمد : طيب روحه انتوا انا اعد هنا شويه

نور : لا يا احمد تعالي معانا

احمد : لا انا عايز اعد هنا شويه

نور : كده يا احمد مش عايز تروح معايا

احمد : خلاص خلاص انا هاجي معاكي جومي كتج الجرف

نور : بتقول حاجه يا احمد

احمد وهو ماشي في سره با بنت الدزمه لازم تيجي دلوقتي انا كنت خلاص هكلم الوليه

نور : احمد انت بتقول حاجه

احمد : لا

نور : طيب انت مش هتطلع تغير هدومك وتلبس الترنج اللي من السعوديه الجامد جدا ده

احمد : اه والله فكرتينني بصي انا هطلع اغير وابقي اجيلك روحي انتي



" احمد وزع نور وطلع غير ومش راحلها راح فيــــــــــــــــــــــــــــــــــــن " فين

هنعرف الحلقه الجايه




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الحلقه الثامنه $الحلقه التاسعه من قصة احمد ونور
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
MadaKinG :: ¨°•√♥منــــــــتدى الشـــــــعر والخــــواطــــــر♥√•° :: ¨°•√♥ركن القصص♥√•°-
انتقل الى: